ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΡΑΣΕΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
"Μαθαίνω την αλήθεια ,λέω όχι στο τσιγάρο"
Διδακτική Ενότητα : Βιολογία  Γ΄ Γυμνασίου

Η ομάδα του  σχολέιου μας δούλεψε με πολύ μεράκι .Έφτιαξε την αφίσα του προγράμματος
Αφίσα του Προγράμματος

Υπέγραψε αρχικά το "Συμβόλαιο" της ομάδας. Δημιούργησε κολλάζ και κατασκευές 










Δ
Βίντεο για το Κάπνισμα  (Δημιουργός Αντώνης Τζούλης Γ Γυμνασίου)

Την παραγωγή ενός ενημερωτικού βίντεο ανέλαβε ο μαθητής της τάξης Γ3 ΑντώνηςΤζούλης 


Οι μαθητές μας Μάικου Αντωνία και Πλιάτσικας Παναγιώτης έγραψαν το σενάριο της ταινίας μικρού μήκους του Προγράμματος  και σκηνοθέτησαν οι Πλιάτσιακας Αστέριος και Τζούλης  Αντώνης. 


ΤΑΙΝΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ



ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 
¨Γερά δόντια ,Καλύτερη υγεία "
Διδακτική Ενότητα :Βιολογία Α Γυμνασίου

H Αφίσα του Προγράμματος

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας από το A[ 2014-2015]
Εκπαιδευτικός:     
Mαγαλιού Ελένη ΠΕ04

ΓΕΝΙΚΑ              Αποτέλεσμα εικόνας για ΔΟΝΤΙΑ

Η Αγωγή Υγείας είναι μια σημαντική καινοτόμος δράση η οποία στοχεύει στην ανάπτυξη της προσωπικότητας των ατομικών και κοινωνικών δεξιοτήτων, στην απόκτηση γνώσεων σχετικά με την υγεία και την ασθένεια, το σώμα και τις λειτουργίες του.
Σκοπός και στόχος της μαθητικής Αγωγής Υγείας πέρα από την βιωματική ενημέρωση των μαθητών για θέματα που αφορούν την σωματική και ψυχική τους υγεία είναι η αναζήτηση, συλλογή επεξεργασία και ταξινόμηση πληροφοριών στα πλαίσια μιας ερευνητικής εργασίας που προάγει την κριτική και δημιουργική σκέψη , την διεπιστημονική προσέγγιση της γνώσης και την ενεργό συμμετοχή των μαθητών σε ατομικό ή ομαδοσυνεργατικό επίπεδο.
Ανάμεσα στα θέματα που προσφέρονται για ανάπτυξη προγραμμάτων Αγωγής Υγείας είναι και η Στοματική Υγιεινή.
Στο σχολείο μας , το 2ο Γυμνάσιο Τυρνάβου, υλοποιήθηκε   από τα παιδιά του 2ου τμήματος της Α τάξης, το πρόγραμμα Πρόληψης και Προαγωγής της Στοματικής Υγείας  με θέμα «Γερά Δόντια, Καλύτερη Υγεία» στα πλαίσια του μαθήματος Βιολογίας .  Φορέας υλοποίησης είναι Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία σε συνεργασία με τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Λάρισας.

Με το πρόγραμμα  «Γερά δόντια, Καλύτερη Υγεία »,που στηρίζεται στην ενεργητική μάθηση και έχει ως σκοπό την αλλαγή στάσης και συμπεριφοράς των μαθητών/-τριών στοχεύσαμε  να ενισχύσουμε την υπευθυνότητα, την επικοινωνία, την αυτοπεποίθηση, την αυτοεκτίμηση, την προσωπικότητα και την ικανότητα του μαθητή στην υιοθέτηση υγιεινών τρόπων ζωής. Έτσι, επιδιώκεται η θετική τροποποίηση της συμπεριφοράς των μαθητών με στόχο την προστασία και την προαγωγή της στοματικής τους υγείας.
Για το λόγο αυτό πραγματοποιήθηκε μέσα στο χώρο του σχολείου μας μια σειρά δράσεων με στόχο να βοηθηθούν οι μαθητές μας να λύσουν τις απορίες τους σχετικά με τη στοματική υγεία , να εξοικειωθούν με την προληπτική οδοντιατρική φροντίδα και ταυτόχρονα να ενισχύσουν την επιθυμία τους και την ικανότητά τους να φροντίζουν τα δόντια τους και το στόμα τους.
Μέσα από το πρόγραμμα προσπαθήσαμε
·         να κάνουμε μια γνωριμία με τη στοματική κοιλότητα καθώς και την ανατομία των δοντιών.
·          Μιλήσαμε για την υγιεινή διατροφή και τη συμβολή της για γερά δόντια.
·         Μάθαμε τις παθήσεις των δοντιών και τον τρόπο περιποίησής τους,
·          συγκεντρώσαμε ενημερωτικά έντυπα, , πληροφορίες , παροιμίες , αινίγματα, εκφράσεις, αντιλήψεις που αφορούν στα δόντια 
·         συζητήσαμε, καταγράψαμε κανόνες  και  προσπαθήσαμε να  ενισχύσουμε και τη σχέση των παιδιών με τον οδοντίατρο
 Κατά την εφαρμογή του προγράμματος, με  τους μαθητές και τις μαθήτριες μας (μέσα από την ιστοσελίδα  www.oral-health.gr
·         Διαβάσαμε κείμενα σχετικά με τα δόντια ,
·          είδαμε  βίντεο,
·          παίξαμε,
·          ακούσαμε συμβουλές και τέλος
·          τραγουδήσαμε.
Πιο συγκεκριμένα                                                                                                            1η συνάντηση: Ενημέρωση μαθητών για το πρόγραμμα και  βιωματική μάθηση. Υπογραφή Συμβολαίου ομάδας (H ομάδα μας, μετά από πρόταση των παιδιών ονομάστηκε «Διασώστες δοντιών»)
2η συνάντηση: Ενεργώ-Βιώνω . Τι σημαίνει «ΥΓΕΙΑ  και τι συναισθήματα  ΦΕΡΝΕΙ Η ΛΕΞΗ «ΥΓΕΙΑ». Τι σημαίνει «ΑΣΘΕΝΕΙΑ» και τι συναισθήματα  ΦΕΡΝΕΙ Η ΛΕΞΗ «ΑΣΘΕΝΕΙΑ »
3η συνάντηση: Μαθαίνω τα δόντια και το στόμα (προβολή βίντεο). Μαθαίνω τις ασθένειες των δοντιών (ΤΕΡΗΔΟΝΑ, ΟΥΛΙΤΙΔΑ,ΠΕΡΙΟΔΟΝΤΙΤΙΔΑ)
Τερηδόνα                         Ουλίτιδα                     Περιοδοντίτιδα
http://www.aparaschou.gr/downloads/images/000026.jpghttp://www.sotiriadelli.gr/uploads/service_0_image_15.jpghttp://www.despotakis-dentist.gr/wp-content/uploads/P1010987.jpg
4η συνάντηση : Ρόλος της διατροφής στην υγεία των δοντιών.                                   5η συνάντηση: Σύνταξη Ερωτηματολόγιου που μοιράστηκε στους μαθητές του σχολείου μας .                                                                                                                     6η συνάντηση: Ανάλυση απαντήσεων -Δημιουργία αφίσας                                                      7η συνάντηση: Πως βουρτσίζω τα δόντια – πως  χρησιμοποιώ οδοντικό νήμα.                
8η συνάντησηΚατασκευές –δημιουργία κόμικ-παροιμίες –εκφράσεις- Ποιήματα παιδιών                                                                                                                          9η συνάντηση: Συμβουλές για γονείς και παιδιά  (κοινωνοί γνώσης στο άμεσο συγγενικό περιβάλλον )                                                                                                     10η συνάντηση: Προετοιμασία ραδιοφωνικής εκπομπής – κείμενα τραγούδια  (κοινωνοί γνώσης στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο )
 ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Μέρος της εμπέδωσης της  γνώσης αποτέλεσαν οι παρακάτω κατασκευές:                            α) Κόψαμε από  περιοδικά  προϊόντα στοματικής υγιεινής και περιποίησης, οδοντιατρικά εργαλεία και ωραία  χαμόγελα   και  κάναμε ένα  «χαμογελαστό πίνακα».
Ραφαέλλα Καραγιαννούλη  - Αντιγόνη Κατσαρού –Βέρρου  Δαμασιώτου Φανή- Δήμα Κατερίνα          Α2(2014-2015)
β) Κατασκευάσαμε μακέτα με εκμαγεία νεογιλών και μόνιμων δοντιών , εικόνες αυτών με τις ονομασίες τους    και ζωγραφίσαμε την τομή ενός δοντιού χαρακτηρίζοντας τα μέρη του δοντιού.
γ)  Κατασκευάσαμε  οδοντόβουρτσα και οδοντικό νήμα ,( με ξύλο, πηλό ,οδοντογλυφίδες και σχοινί), τα απαραίτητα εργαλεία για καθαρά και υγιή δόντια .
                         Ντάμτσιος  Χρήστος   Α2   (2014-2015)
δ) Ζωγραφίσαμε   2  δόντια  σε  χαρτόνι  , ένα υγιές (άσπρο)  και  ένα με τερηδόνα (  μαύρο). Tο  δόντι με τερηδόνα  πλαισίωναν εικόνες  από τροφές που πρέπει να αποφεύγονται όπως γλυκά, τσιπς  ,ζαχαρωτά και άλλα , ενώ  το  άσπρο –υγιές  δόντι  υγιεινές  τροφές  όπως γιαούρτι , φρούτα , γάλα , κλπ.


         Δόντι με τερηδόνα                                                     Δόντι Υγιές

 
 

Ντρέου Πολιάνα -Μαλάκου Μαρία –Μούντζια Ευαγγελία –Ισάκου Ανίσα – Καντάρα Ευτυχία –Μούργκα Αθηνά
ε) Κατασκευάσαμε  πίνακα με παροιμίες –εκφράσεις- σλόγκαν αινίγματα  και αντιλήψεις σχετικές με τα δόντια.
Ισάκου Ανίσα –Καλάι Άντζελα – Έσια Σάρα - Κοτσαδάμ Τάνια – Δήμα Κατερίνα  Α2  (2014-2015)
στ) Γράψαμε ψηφιακό  κόμικ με ιστορία για τα δόντια
               Καραγκούνης Γιάννης  Α2   (2014-2015)
ζ) Γράψαμε και ποιήματα –τραγούδια και ζωγραφίσαμε
Ποιήματα : Μπάρδα Ελευθερία  – Κόκκα Ισμήνη-Καλάι Άντζελα
Ζωγραφική : Κοτσαδάμ Τάνια
η) Κατασκευάσαμε αφίσα στον Η/Υ για το πρόγραμμα
 Το σχολείο μας, μετά το πέρας της εφαρμογής της βιωματικής μάθησης ,επισκέφτηκε οδοντίατρος   για ενημέρωση, λύση αποριών των μαθητών όλων των τμημάτων  της Α΄ τάξης ,για  οδηγίες στοματικής υγιεινής κλπ. Ο οδοντίατρος αφού απάντησε σε ερωτήσεις των μαθητών ,μοίρασε στα παιδιά   καραμέλα που χρωματίζει τα σημεία του δοντιού που δεν πλένονται καλά ,γεγονός που βοήθησε τα παιδιά να δοκιμάσουν  και να διαπιστώσουν πόσο σωστά περιποιούνται τα δόντια τους αλλά ταυτόχρονα να βελτιώσουν αν χρειαζόταν το βούρτσισμα των δοντιών τους .  Το πείραμα αυτό ενθουσίασε τους μαθητές μας.
Τέλος πραγματοποιήσαμε ραδιοφωνική εκπομπή στο τοπικό μας ραδιόφωνο  με πληροφορίες για την σωστή και καλύτερη υγεία των δοντιών και… όχι μόνο για να έτσι γίνουμε «κοινωνοί της γνώσης» στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.
    Μετά το τέλος της εκπομπής, ο διευθυντής  επιβράβευσε τους μαθητές για  την προσπάθεια τους και τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα με «Έπαινο».
Πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς ,σε εκδήλωση που έγινε στο αμφιθέατρο του σχολείου μας, ενημερώσαμε τους μαθητές και των άλλων τάξεων του σχολείου  μας για  το πρόγραμμα ,παρουσιάζοντας  τις εργασίες μας και μεταφέροντας  σ΄αυτούς τις γνώσεις μας .  Τέλος, στείλαμε   πρακτικές  οδηγίες και συμβουλές  στους  γονείς  για καλή στοματική υγεία των παιδιών για να γίνουμε  έτσι «κοινωνοί της γνώσης»  και στο άμεσο συγγενικό περιβάλλον.

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2017-18
«Βαλκανική Διώρυγα»
"Ποτάμια που σμίγουν –Κανάλια που ενώνουν"

Διδακτική Ενότητα : Γεωγραφία -Χημεία 


Περιβαλλοντικά Προγράμματα  σχολικού έτους 2017-2018
"ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΔΕΛΤΑ ΑΞΙΟΥ ,ΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ ΝΕΣΤΟ ,ΤΗ  ΛΙΜΝΗ ΒΙΣΤΩΝΙΔΑ, ΤΟ ΠΟΡΤΟ ΛΑΓΟΣ,  ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΛΤΑ ΤΟΥ ΕΒΡΟΥ"
Στα πλαίσια δυο  περιβαλλοντικών  προγραμμάτων , οι μαθητές  της   Γ τάξης του 2ου Γυμνασίου Τυρνάβου  πραγματοποίησαν στις 3-4-5  Μαΐου 2018 εκπαιδευτική εκδρομή σε Καβάλα ,Ξάνθη  ,Δράμα ,Κομοτηνή και Αλεξανδρούπολη. Πρώτη στάση το Κέντρο Πληροφόρησης Δέλτα Αξιού , ,όπου οι μαθητές είδαν τη  σύγχρονη ενημερωτική έκθεση με  πλούσιο φωτογραφικό υλικό, κινούμενη εικόνα και διαδραστικές εφαρμογές, παρακολούθησαν μια εντυπωσιακή προβολή για τον Θερμαϊκό κόλπο και τις μεταβολές του από τη δράση των ποταμών.  Με τους υπευθύνους του κέντρου επισκέφθηκαν το Δέλτα του Αξιού, τον υγροβιότοπο και τις μυδοκαλλιέργιες. Eπισκεπτόμενοι στη συνέχεια, την πόλη της Καβάλας θαύμασαν το οθωμανικό κάστρο,  τις Καμάρες καθώς και κτίρια της οθωμανικής περιόδου.
 Στην Ξάνθη οι μαθητές συνάντησαν μία πόλη με κοσμοπολιτισμό (βυζαντινές εκκλησίες, οθωμανικά και νεοκλασικά κτίρια) ,είδαν το περίφημο Ρολόι στην κεντρική πλατεία της πόλης ,το Λαογραφικό Μουσείο, τη Δημοτική Πινακοθήκη αλλά και το φημισμένο Παζάρι της Ξάνθης. Αξιοσημείωτη ήταν η επίσκεψη στο «ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΣΚΙΑΣ», ένα καλλιτεχνικό εργαστήρι που αποτελεί ταυτόχρονα και μουσειακό-εκθεσιακό χώρο, στον οποίο εκτίθενται τα πρωτοποριακά «γλυπτά σκιάς» του μοντέρνου καλλιτέχνη Τριαντάφυλλου Βαϊτση.
Την επόμενη μέρα  ακολούθησε επίσκεψη στη λιμνοθάλασσα του Πόρτο Λάγους και στη Λίμνη Βιστωνίδα (προστατευμένοι υδροβιότοποι).
 Στη συνέχεια  ακολούθησε επίσκεψη στο Κέντρο Πληροφόρησης Δέλτα του Έβρουεριήγηση στον εκθεσιακό χώρο και ενημερωτική βιντεοπροβολή, επίσκεψη στο  Εθνικό Πάρκο του Δέλτα του Έβρου,   στον υγρότοπο με λεωφορείο καθώς και υδάτινη διαδρομή(βαρκάδα) με τις παραδοσιακές πλάβες στο Δέλτα του Έβρου  και τέλος παρατήρηση του υγροβιότοπου  με τηλεσκόπια. Στην ακριτική Αλεξανδρούπολη , , ο Φάρος, μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς, καθώς και άλλα μοντέρνα εικαστικά έργα στην παραλία της πόλης εντυπωσίασαν τους μαθητές . Ακολούθησε επίσκεψη στην πόλη της Κομοτηνής όπου οι μαθητές των προγραμμάτων γνώρισαν τον πολυπολιτισμικό της χαρακτήρα και περιηγήθηκαν στους πλακόστρωτους δρόμους της, γνώρισαν από  κοντά την αρμονική συνύπαρξη του χριστιανικού και μουσουλμανικού στοιχείου στα κτίρια (Βυζαντινές εκκλησίες-Γενί τζαμί ),στις γεύσεις αλλά και στις ανθρώπινες σχέσεις(Έλληνες χριστιανοί-Έλληνες μουσουλμάνοι).
Την  επομένη μέρα ,  στους Τοξότες Ξάνθης, στα στενά του ποταμού Νέστου,   περπάτησαν στο πέτρινο  μονοπάτι παράλληλα με τον ποταμό Νέστο, απ’  όπου θαύμασαν την μοναδική θέα των μαιανδρισμών του ποταμού. «Τα Στενά του Νέστου» περιλαμβάνονται στις υγροτοπικές περιοχές NATURA 2000 με  σπάνια φυτά και σπάνια ζώα .Kατά την επιστροφή τέλος επισκέφτηκαν το αρχαίο θέατρο της μακεδονικής πόλης των Φιλίππων.
Τους μαθητές συνόδεψαν  ο δ/ντης του σχολείου κ. Ν. Πορτέσης και οι  καθηγήτριες κ. Μαγαλιού Ε. , Τσιώτα Βάια και Κουτσιμανή Σ. υπεύθυνοι  όλοι των  δυο περιβαλλοντικών προγραμμάτων. 

Η εκδρομή αυτή, που οργάνωσε το περιβαλλοντικό πρόγραμμα, θα μείνει αξέχαστη απ' όλα τα παιδιά. Όχι μόνο γιατί τους έδεσε περισσότερο στις σχέσεις τους, αλλά για τις πρωτόγνωρες εμπειρίες που τους προσέφερε  και  επίσης τους έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουν περισσότερα για τον τόπο μας, την Ελλάδα, που για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται ξεχωριστός.

Περιβαλλοντική Εκδρομή  "Δέλτα Αξιού  - Νέστος - Δέλτα Έβρου"



ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2018-19
«ΣΠΗΛΑΙΑ- Ένας μυστηριώδης υπόγειος κόσμος»

Διδακτική Ενότητα: Γεωγραφία -Χημεία 




"ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΔΥΡΟΥ- ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ ΣΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΚΑΨΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΜΥΣΤΡΑ "
Η περιβαλλοντική ομάδα του 2ου Γυμνασίου Τυρνάβου  διοργάνωσε με επιτυχία για δεύτερη συνεχή χρονιά μια εκδρομή στα πλαίσια υλοποίησης  περιβαλλοντικού προγράμματος με τίτλο «Σπήλαια –Ένας μαγευτικός υπόγειος κόσμος»  και πολιτιστικού προγράμματος με τίτλο «Προϊστορία –Σπήλαια –Μορφές Τέχνης». Φέτος επισκέφθηκε  αρκετές περιοχές των νομών Μεσσηνίας και Λακωνίας.  Πιο συγκεκριμένα μαθητές  της Α , Β και   Γ τάξης του σχολείου πραγματοποίησαν στις 18-19-20 Απριλίου  2019 εκπαιδευτική εκδρομή σε Πύλο, Καλαμάτα , Σπήλαιο Δυρού , Μυστρά, Σπάρτη, Τρίπολη και Σπήλαιο Κάψια. Ακολουθώντας μια υπέροχη διαδρομή  με στάσεις στο Γαλαξείδι, στην Πάτρα και την Πύλο έφτασαν την πρώτη μέρα στην πόλη της ΚαλαμάταςΠρώτη περιήγηση στην  ευρύτερη περιοχή της Μάνης με την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική των  παραδοσιακών πύργων, χαρακτηριστικό δείγμα του  αυστηρού  και αμυντικού  χαρακτήρα του μανιάτικου πολιτισμού( Καρδαμύλη). Ακολούθησε επίσκεψη στα Σπήλαια του Δυρού . Εκεί οι μαθητές πραγματοποιώντας την  περιήγηση με  βάρκες και με ξεναγό τον βαρκάρη  στο θαλάσσιο τμήμα αλλά και στο χερσαίο τμήμα  είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τον πλούσιο πολύχρωμο διάκοσμο και  τα παιχνιδίσματα των σταλακτιτών και σταλαγμιτών,  γεγονός που έκανε το ταξίδι μέσα στο σπήλαιο , μαγευτικό και συναρπαστικό. Στη συνέχεια οι μαθητές επισκέφθηκαν την καστροπολιτεία του  Μυστρά, ένα  ακόμη  σημαντικό αξιοθέατο της Πελοποννήσου. Η «νεκρή» πολιτεία «κρύβει» πλούσια σε ιστορία γεγονότα και  είχαν με την ευκαιρία να τα «ζήσουν», περπατώντας στα σοκάκια της . Ο επόμενος σταθμός ήταν η Σπάρτη, μια επίσης εντυπωσιακή πόλη, με μακραίωνη ιστορία και ένδοξο παρελθόν. Την επόμενη μέρα, επισκέφθηκαν, το Σπήλαιο του Κάψια στην Τρίπολη,   το οποίο κατατάσσεται στα 10 πιο αξιόλογα σπήλαια της Ελλάδας. Το σπήλαιο αυτό ,  ήταν μια επίσης  ευχάριστη έκπληξη για τα παιδιά. Η ξενάγηση από τους υπεύθυνους του σπηλαίου στην  αίθουσα των «θαυμασίων» με τους σπάνιους χρωματισμούς λιθωματικών υλικών προσέφερε ένα μοναδικό θέαμα φυσικής τέχνης στους μαθητές. Εντυπωσιακή επίσης και η αίθουσα των «οστών». Στο τέλος της περιήγησης οι μαθητές παρακολούθησαν μια ενημερωτική βιντεοπροβολή σε ειδικό χώρο του σπηλαίου. Η εκδρομή τελείωσε με μικρή στάση στην πόλη της Κορίνθου και επιστροφή μέσω του Ισθμού.
 Τους μαθητές συνόδευσαν ο δ/ντης του σχολείου κ. Ν. Πορτέσης και οι  καθηγήτριες κ. Μαγαλιού Ε. και κ. Νικοπούλου Ε. , υπεύθυνοι  όλοι των  δυο προγραμμάτων. 

Η εκδρομή αυτή, που οργάνωσε το περιβαλλοντικό και το πολιτιστικό  πρόγραμμα αντίστοιχα , θα μείνει αξέχαστη απ' όλα τα παιδιά. Όχι μόνο γιατί τους έδεσε περισσότερο, αλλά για τις πρωτόγνωρες εμπειρίες που τους προσέφερε  καθώς   επίσης και για την ευκαιρία  που τους έδωσε, να γνωρίσουν περισσότερα για τον τόπο μας, την Ελλάδα, που για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται ξεχωριστός!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υγιεινή Χεριών -Αφίσα

https://drive.google.com/file/d/1fGdJsuE3GtBHa9b7AuHKlYdh9Wd9ORRT/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1VeKJE5ytCDltRIYLuq...